środa, 5 sierpnia 2015

Koniec bloga?Co mam zamiar teraz zrobić? + Fakty o mnie :)

Dopiero dzisiaj zobaczyłam, że wybiło już 3000 wyświetleń, a do tego jakiś czas temu minął rok prowadzenia tego bloga *.* Ten wynik daje mi dużą satysfakcje. Żaden z moich blogów tyle nie osiągnął. Wiem, że prawie nikt nie komentuje, ale te wyświetlenia jednak coś dla mnie znaczą. Na początku chciałam tego bloga usunąć lub zawiesić, ale stwierdziłam, że dużo dla mnie znaczy i nie mogę go tak po prostu zakończyć tym bardziej, że znam zakończenie tego opowiadania i chce wam je kiedyś zdradzić. Może i zdarza mi się, że nie mam pomysłów co dalej lub tracę wiarę, bo jest strasznie mała aktywność(chodzi o komentarze), jednak daje radę. Dla niektórych ta liczba to mało. Rozumiem to i nie mam tego za złe jeżeli będą hejty. Dziękuję za to, że czytacie i czekacie za każdym razem aż ruszę swoją dupę, aby coś napisać <3 Ostatnio zaczęłam pracować nad czymś kompletnie innym. A mianowicie nad nowych opowiadaniem. Już wiem, że będzie to FanFiction połączony z romansem i fantasty. Z tego powstanie nowy blog, ale nie w najbliższym czasie. Do końca 2015 mam zamiar pisać i jak już tego będzie dużo to powstanie blog. Będę to całkiem inaczej prowadziła niż tutaj, bo jak widać ja pisze na bieżąco, a na nowym blogu będę po prostu dodawać kolejne rozdziały w wyznaczonym terminie lub po liczbie komentarzy. Teraz już nie będę o tym pisała, bo zaraz zdradzę o czym to będzie xD
Napisałam dla was fakty o sobie :
1. Moje imię brzmi Angelika, ale mówią na mnie Angie (Endżi).
2. Drugą klasę zakończyłam z trzema 2 (chemia, matma i angielski), a trzeciej mam zamiar postarać się o pasek.
3.Mieszkam w Małym Trójmieście Kaszubskim.
4.Mój gust muzyczny zmieniam jak smak czekolady. W tej chwili słucham Rocka i czasem Metalu. Myślę, że tak już zostanie na stałe :)
5. Książka, która wydobyła ze mnie najwięcej emocji to ,,Hopeless" i jej kontynuacja ,,Losing Hope" <3
6. Dzięki książce ,,Wystarczy, że jesteś" zaczęłam pisać opowiadania.
7. Kiedyś Będziesz Tylko Moja jest drugim moim własnym blogiem. Kiedyś pisałam blogi z przyjaciółkami.
8.W tej chwili mam dwie ulubione piosenki : Black Veil Brides- Knives and Pens (ona mi się nigdy nie znudzi xd) i Bring Me The Horizon- Throne
9.Zaczęłam ostatnio oglądać anime. I jak na razie wszystkie trzy, które obejrzałam/oglądam to moje ulubione. Czyli Naruto, Fairy Tail i Ghost Hunt.
10. Nienawidzę lekarzy, żelek(nie dobrze mi po nich), stereotypów, nietolerancji, warzyw, niektórych zachowań ludzi i angielskiego.
11. Nigdy nic sobie nie złamałam. Jedynie wybiłam kilka razy palec albo zwichnęłam kostkę.
12. W czerwcu zajęłam drugie miejsce w miejskim konkursie literackim.
13.Mam słabość do gitary( tym bardziej chłopaków z gitarą ^^)
14.Uwielbiam Batmana, kocham Black Veil Brides, The Pretty Reckless, Fall Out Boy i Three Days Grace (jednak to nie znaczy, że nie słucham innym zespołów).
15. Jestem romantyczką.
16.Nie przepadam za kolorem różowym. Kocham czarny :D
17.Uczęszczam na warsztaty literackie. Śpiewam w chórze i chodzę na rajdy.
18. Często jestem strasznie cicha, jednak czasem mi odbija przez niektóre osoby.
19.Nie mam najlepszej przyjaciółki. Może kiedyś znajdę...
20.Mam lęk wysokości i mieszkam na ostatnim piętrze w bloku xD
21.Za sobą mam już 5 przeprowadzek.
22.Szybko potrafię się opalić (nienawidzę tego -.-)
23.Lubię poznawać nowe osoby jednak jestem za nieśmiała, aby zagadać.
24.Jestem zboczona i się tego nie wstydzę.
25. Mam 15 lat i już zdążyłam pofarbować włosy 6 razy. Mam też prostą grzywkę (kiedyś miałam na bok), a moje włosy sięgają mi do piersi i strasznie potrafią mi się kręcić na wszystkie strony, więc je prostuje od czasu do czasu.
Mogłam bym wymienić więcej faktów, ale tyle na pewno wystarczy. W następnym tygodniu dodam kolejny rozdział! Tak więc do zobaczenia niedługo :*
P.S Utworzyłam zakładkę Spam. Śmiało polecajcie swoje blogi i zadawajcie pytania :)

8 komentarzy:

  1. Zabiłabym gdybyś nie dokończyła ;-; Ale na szczęście to nie koniec! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie bym tego nie zrobiła :* Wolę jeszcze trochę po żyć xD

      Usuń
  2. Po tytule sądziłam, że skończyłaś i się przeraziłam...
    A no i powoadasz, że do piersi...? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ciąg dalszy tej historii i oczywiście oczekuję nowej ♥
    Romans i fantasy? - dla mnie rewelacja ^^
    Czekam na rozdział ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju myślałam, że już nie czytasz mojego bloga ;_; Jednak się myliłam i jestem bardzo szczęśliwa, że nadal tu jesteś :* Już w następnym tygodniu będzie rozdział i zapowiedź tego co planuje ♡♡

      Usuń
  4. Pisz daleeeeeeeeeeeej!
    Aha i jak to nie lubisz angielskiego? xdd chyba bardziej pani V. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się zastanawiam kto napisał ten komentarz xD I tak to prawda...Ja nienawidzę pani.V. Pisze,pisze w niedzielę już dodaje rozdział ^^

      Usuń

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo