niedziela, 17 maja 2015

Notka #9 + NIESPODZIANKA

Siemanko :* Nowy rozdział jest w trakcie pisania. Jednak nauka i nowe książki ograniczają mój czas korzystania z telefonu i laptopa. Teraz jak niektórzy to przeczytają to z chęcią mnie zabiją. I tak wiem ,że poprzedni rozdział był nudniejszy niż poprzednie ,ale nie chce ciągle dawać akcji i wgl.
Muszę się wziąć za oceny i konkursy. Do 17 czerwca mam czas :) Założyłam Twittera ^^ Zajrzyj :*  W komentarzach możecie mi zadać różne pytania na które z chęcią odpowiem. Czyli tak jakby zrobię fakty o mnie. I tak na ten czas czekania mam dla was pewną rzecz ,którą napisałam raz na Warsztaty Literackie :*

Czym jest życie? Milionami wypowiadanych przez nas słów ,milionami gestów ,tysiącem uśmiechów,setką łez? A może wspomnieniami ,których nie da się w zupełności zapomnieć? Życie potrafi być okrutne. Nie zawsze posiadamy to co chcemy . Nie wyglądamy tak jak chcemy.  Mamy  okrutne dni ,miesiące,lata. Nigdy nie wiemy kiedy będzie dobrze ,a kiedy znajdziemy się w depresji. Czekamy. Czekamy na ten zwrot akcji. W naszym życiu pojawiają się osoby ,które z czasem mogą odejść. Jednak istnieją wyjątki i wtedy wiemy ,że komuś na nas zależy.  Mamy dla kogo żyć. Nie podajemy się. Staramy się dowieść ,że jesteśmy coś warci i ,że nikt się na nas nie zawiedzie. Dajemy z siebie wszystko. Nie ważne co robimy, to i tak musi być zrobione idealnie. Ból zmienia się w radość. Tą radość przekazujemy innym. Jednak kiedyś się wszystko kończy ,a my razem z tym. Więc jaka jest poprawna definicja życia? Tego chyba nikt poprawnie nie wyjaśni. 

4 komentarze:

  1. Piszesz innym, że mają złą interpunkcję, a sama popełniasz takie błędy. Jeśli stawiasz .! lub ? to nie rób spacji. Podobnie z przecinkami. Najpierw przecinek później spacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błagam cię dziewczyno ogarnij się w końcu. To ,że mnie nienawidzisz nie oznacza od razu ,że możesz się o takie rzeczy czepiać. To co jest między mną a tobą to prywatna sprawa i nie łącz z tym mojego bloga.

      Usuń
    2. Wyrażam tylko moje zdanie. I nie masz nic do tego. Naucz się przyjmowac krytykę, bo jak innych krytykujesz np. na blogach i później usuwają to, to wtedy mówisz, że nie umieja krytyki przyjmowac, a sam tego nie potrafisz. Jak chcesz pisac opowiadania na blogach czy na konkursy skoro nie znasz zasad interpunkcji chociażby na komputerze.

      Usuń
    3. Krytykę jak widać przyjmuje. Nic nie usuwam ani tego nie pomijam jak czytam komentarze. Widać, że kochasz interpunkcje, bo ciągle się o nią czepiasz. Jeżeli ci się nie podoba ten blog to go nie czytaj. Ja nie zamierzam się i interesować taką osobą jak ty. Było, minęło i nigdy nie wróci.

      Usuń

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo