sobota, 2 maja 2015

Notka #8

Siemka Misie <3 
Pewnie każdy z was ma mnie ochotę zabić... rozdziały dodaje tak rzadko,że aż mi często wstyd. Jednak rozdział dodam dzisiaj albo jutro ,bo jest już prawie ,ale to prawie skończony. Miałam trudności. Kwiecień nie był aż tak udany jak chciałam. Szkolny chór zaczął mocno pracować przez co często mam ciągłe próby na występny,konkursy itp. Rozdział pisałam też na telefonie ,bo z laptopa to strasznie rzadko korzystam. Staram się jak mogę. Czytam też od czasu do czasu inne blogi. Ostatnio czytam głównie o Black Veil Brides. Jak mi się uda to je komentuje ,jednak nie zawsze to się udaje. Mam nadzieję,że zrozumiecie mój brak aktywności. Naprawdę was za to przepraszam ;( Już za dwa miesiące koniec szkoły. Ja kończę 2 klasę gimnazjum . Czy ktoś z was jest w moim wieku ? Chciałam wam podziękować za tyleeee wyświetleń. Kocham was, chociaż was nie znam <3 To na tyle. Do zobaczenia dzisiaj albo jutro :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo