piątek, 1 stycznia 2016

Chwila słabości....noworoczne przemyślenia

Cześć wszystkim. Postanowiłam zakończyć swoją nagłą przerwę i wrócić w wielkim stylu. Mój styl pisania trochę się zmienił...sama to zauważyłam i pod tym względem nabrałam większej wprawy. Ten nowy rozdział ma zwiastować coś w rodzaju zmian dla tego bloga jak i dla mnie. Pisałam go dzisiaj przez 4 godziny i bałam się, że nie zdążę. Pewnego pięknego dnia wpadł mi do głowy pomysł. Postanowiłam, że przyśpieszę lekko rozwój akcji i pojawi się druga część z innym tytułem....dlaczego...powody są różne, ale dwa są najważniejsze...niedługo pojawi się nowy bohater, a zakończenie może niektórych zaskoczyć ;* Ale...ciii...to trochę jeszcze potrwa xD
Czuję, że mogę odetchnąć, ze spokojem, bo ten rok się skończył. Tego sylwestra spędzałam sama(dosłownie sama, chyba, że liczyć Skype i płytę Linkin Park oraz 5SOS) w domu. Szczęście mi w dopisało, bo przez dobre 4 godziny rozmawiałam z koleżanką na Skype dzięki, której poznałam i pokochałam 5SOS (BVB nadal będzie na pierwszym miejscu). O 23:59 wyszłam na balkon z nowym nabytkiem czyli Nikonem. Pierwszy raz w życiu nie mogłam opanować swojego ciała i rąk, które się strasznie trzęsły. To raczej nie było ze szczęścia....chyba bardziej z faktu, że byłam sama tego dnia i ten rok był okropny. Kiedyś wspomniałam, że stworzyłam nowy projekt czyli opowiadanie. Jego cześć nawet się tutaj znajduje. Pisałam, że wstawię go w nowym roku i tak zrobię, jednak będzie on na Wattpadzie z którym ostatnio się zżyłam i uznałam, że dla was to będzie lepiej, bo będziecie od razu wiedzieli kiedy dodałam rozdział :)
Ten jakże kolejny rok 2016 zapowiada w moim życiu parę zmian i wyzwań. Nowa szkoła, nowi znajomi, testy gimnazjalne(dużo powtórek), więcej pracy dla was(nie chce nikogo zawieść)  i pewnie jeszcze coś do tego dojdzie, ale to w swoim czasie.
Uwielbiam was wszystkich i dziękuję, że tyle ze mną jesteście ;* Jak nie zasnę to napiszę dzisiaj kolejny rozdział( trzeba w końcu nadrobić zaległości) <3

5 komentarzy:

  1. Gdzie kolejny rozdział ja się pytam?!?!

    OdpowiedzUsuń
  2. link do twojego wattpada? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak będzie coś dalej? no powrót w ładnym stylu a tu nagle o, koniec.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę kolejnych rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie piszesz, wróć!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo