wtorek, 10 lutego 2015

Notka #5

Pierwszy tydzień ferii już za mną. Było fajnie. Jednak siatkówka,siłownia,kosz i ręczna to nie moja bajka. Wszystko mnie bolało ,a najbardziej to ręce ,bo najczęściej graliśmy tam w siatkówkę. Było też zabawnie :D Teraz ten tydzień jest taki byle jaki. Postanowiłam zrobić lekcje czyli fizykę ,geografie i historie.
Dodam opowiadanie o łowcach wampirów jednak najpierw muszę je napisać od nowa z poprawkami. Na warsztaty dalej uczęszczam. Teraz gadamy o Andrzeju Stasiuki i jego dziełach. Trochę nudno ,ale daje radę.
 Jak tam wasze ferie? Jakie macie jeszcze plany ? Piszcie śmiało o tym co robicie lub jakie macie marzenia. Inaczej : piszcie wszystko ! :D Brakuje 2 komentarzy pod ostatnim rozdziałem. Nad tym najnowszym zaczęłam pracować i będzie on dużo ciekawszy i dłuższy :**
 Chce wam też od razu polecić film Love,Rosie <3 Jest on boski *.* Dzisiaj go obejrzałam i chyba zrobię to jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo