niedziela, 18 stycznia 2015

Notka #4

Blog ma już ponad 1050 wyświetleń !! To dużo na tak mało wpisów. Dziękuję :* I tak wiem dodaje mało wpisów ( szkoła mnie dobija ) ,jednak kolejny wpis pokaże się w następny weekend :) Postanowiłam ,że trochę poprawię swój styl pisania ,bo jakoś nie za dobrze idzie mi pisanie w roku szkolnym  :/ ,więc zaczęłam uczęszczać na warsztaty literackie ! :D Są świetne (chociaż byłam dopiero raz). Oceny mam już PRAWIE wystawione i aż takie złe to one nie są na moje życie w biegu. Gorzej było z testami próbnymi. Tak wiem jestem za młoda na testy próbne ,ale jest niestety tak u nas w szkole. Trochę lepiej ,bo już wiem ,żeby lepiej nie pisać testu z angielskiego :( . Ferie zaczynam 2 lutego ,a kończę 13. Także w tym czasie pokaże się trochę więcej wpisów ,aby to wszystko nadrobić. Od poniedziałku będę mieć masę pracy....same sprawdziany ,warsztaty, zajęcia dodatkowe i połowinki ^^ (połowinki to impreza dla 2 klas gim. na zakończenie pierwszego semestru  i to też chyba dlatego ,że jest się w połowie drogi do ukończenia gimnazjum ) ,więc rozdział będę pisała na lekcjach ( jakoś może wyjść z błędami lub z czymś w tym rodzaju ). Mam nadzieję ,że nikt nie złości się za brak rozdziałów lub za to ,że rzadko je dodaje. To chyba na tyle. Obyście byli cierpliwi :******* 

3 komentarze:

  1. 1) Nie miałam czegoś takiego jak połowinki xD Pierwszy raz o takim czymś słyszę ;D
    2) Mam w tym samym czasie ferie :3 Jesteś ze śląska?
    3) Czekam na rozdział :**
    4) Warsztaty literackie? Też chce takie coś *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z okolic Gdyni :) Tak są boskie, na razie jest sama teoria o książkach i wgl. , ale też będziemy tam tworzyć *.*

      Usuń
  2. Czekam na kolejne :* Może podeślesz mi w końcu ten fragment na warsztaty, co misiu? :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo