sobota, 13 grudnia 2014

Notka #3



Coraz bliżej święta :) Ten tydzień jest dla mnie bardzo pracowity. Miałam próbne egzaminy. Skończyły się na szczęście ale teraz muszę się uczyć pięciu piosenek na poniedziałek. Pewnie niektórzy myślą do jakiej ja szkoły chodzę ,że aż tyle tego. Powód jest dziwny ,bo moja pani od muzyki lubi klasę w której jestem i przygotowuje jakby takie kolędowanie ale na ocenę. Trzeba się przebrać aby mieć 6 :D Wybrałam strój diabełka.Jest on łatwy w wykonaniu. Pisze kolejny rozdział tylko na razie brak weny i czasu :/. Jednak dam radę . Obiecuję z ręką na sercu ! :D
Niestety nie wiem ile osób czyta mojego bloga :( Bardzo was proszę komentujcie ,wyrażajcie swoje zdanie ,piszcie nawet na e-mail podany w prawym pasku bocznym. To dla was nic ,ale dla mnie to zachęta do pisania. Jeżeli będą pod kolejnym postem 4 komentarze postaram się jak najszybciej napisać kolejną część. A i bym zapomniała jeżeli ktoś ma z was bloga podawajcie  linki w komentarzach. Chętnie je poczytam :) 

1 komentarz:

  1. Komentuję ♥
    Chcę kolejny rozdział ^^
    http://nigdy-nie-bede-twoja.blogspot.com
    http://elblogderebeka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo