niedziela, 31 sierpnia 2014

Notka #1

Ostatnio musiałam przekładać napisanie wpisu  z powodu moich osobistych spraw nie miałam czasu ani dostępu do laptopa. Pierwszy raz pisze taką notkę. Tak wiem ,że moje rozdziały są krótkie ale często nie mam weny :/ Mam nadzieję ,że to każdy zrozumie. Dziś jest niedziela czyli ostatni dzień wakacji. Dla mnie to nie jest aż tak źle bo znów spotkam się ze znajomymi :D Chciałam dodać też tą notkę ,bo nie wiem ile osób czyta tego bloga i jaka jest aktywność. Najczęściej dostaję (tylko dostaje) komentarze od : Śliczna. Bardzo ci dziękuje za te komentarze,dzięki nimi dodajesz mi chęci aby dalej pisać te opowiadanie :) Ci którzy to czytają chcieli by się dowiedzieć o mnie pewnie dużo więcej ,bo z opisu to lewej stronie mało wynika. Na mój e-mail ( angelika842000@interia.eu ) lub w komentarzach możecie dodawać pytania (proszę o znaczek [P] ) i swoje opinie oraz co powinnam zmienić lub jakie mają być dalsze losy naszych bohaterów. Obiecuję ,że postaram się dodawać max.3 posty w ciągu miesiąca. Po prawej stronie zamieszczę dwie ankiety ,więc śmiało można głosować. I mam wielką prośbę. Moja najlepsza przyjaciółka ma na Facebooku stronę :Adminka.Ali .Jest to stronka głównie o muzyce. Ona dopiero zaczyna :) To by było jak na razie na tyle :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli ci się podobało to zostaw komentarz dla ciebie to nic ,ale dla mnie to zachęta do dalszego pisania :) DZIĘKUJĘ :*

Szablon by
InginiaXoXo